Uku on juhile oluliseks tööriistaks, pakkudes ainulaadset võimalust omada ülevaadet nii klientidest, tööülesannetest, meeskonnast kui ka ajakasutusest. Uku aitab Sinu ettevõttel kasvada ja tehtud töö eest õiglast tasu küsida.

Kuidas Uku juhti aitab?
  • Omad täielikku ülevaadet klientidest ja nendega seotud ülesannetest
  • Tead täpselt, milliste ülesannetega töötajad tegelevad (või ei tegele)
  • Mõõdad ajakasutust nii klientidele kui ülesannetele ja küsid seeläbi töö eest õiglast tasu
  • Koostad ülevaate saamiseks põhjalike raporteid, kasutades võimekaid filtreid
  • Seadistad klientidele hinnakirjad ja koostad arved otse Ukus (peagi tulekul!)
  • Võidad aega uue töötaja koolitamisel – lisa ta Ukusse ja tegemist vajavad ülesanded on hetkega teada. Samuti saad jälgida töötaja arengut ja tema tööprotsesse.
Kuidas alustada?
  1. Loo Ukusse kasutaja
    Kasutaja loomisel lisa oma ettevõtte andmed ja kutsu töötajad Ukuga liituma
  2. Lisa kliendid
    Kliente on võimalik lisada ükshaaval või importida kogu kliendibaas. Mõlemal juhul saad kasutajad määrata kohe või lisada hiljem masstegevusena. Loe, kuidas rahvusvaheline ettevõte Ukusse kogu oma kliendibaasi importis.
  3. Lisa kasutajad ja määra neile kliendid
    Loe lähemalt kasutajate lisamisest

Kui Sinu ettevõtes on rohkem kui 5 töötajat, viime hea meelega läbi koolituse Uku kasutamiseks kogu meeskonnale ettevõtte vajadustest lähtuvalt. Võta meiega ühendust info@getuku.com

Loe kuidas Rödl & Partner Uku kasutusele võttis ja kuidas Uku meeskond selle juures abiks oli.


Loo Uku konto